Eskola Futura Etudiant Contact Projet

Argitalpen zuzendaritza : Marc Moulin, Akitania-Berria Euskadi Nafarroa euroeskualdeko Zuzendaria

Zuzendaritza editoriala : Marc Moulin, Akitania-Berria Euskadi Nafarroa euroeskualdeko zuzendaria

Web-ostatatzea : OVH

Sorkuntza grafikoa : Biensûr Kolektiboa

Diseinua, Garapena, Integrazioa : Shokola agentzia

Argazki kredituak : GettyImages, Fotolia

Itzulpenak : Itzulnet itzulpen zerbitzuak

Pribatutasuna errespetatzea

« Informatika eta askatasunak » legearen arabera, zuri dagozkizun informazioak eskuratzeko eskubidea duzu. Eskubide hori baliatu eta zuri dagozkizun informazioak eskuratu nahi izanez gero, zure eskaera, edo mailez contact@eskola-futura.eu helbide elektronikora, edo gutunez Eskola Futura – ABEN euroeskualdea – Leku Eder karrika – 64 700 Hendaia helbidera, bidali behar duzu. Bildutako datu pertsonalak ez zaizkio inoiz hirugarren bati emanen eta ez dira inoiz komertzializatuko. Bereziki, ez dugu helbide edo mezu elektronikorik komertzializatzen.

Webgune honetako datu pertsonalak biltzea, beste izen zerrendak sortzeko helburuarekin, hertsiki debekatua da (adibidez, merkataritzako edo publizitate erabilerarako)

Webgune honetan agertzen diren informazioak ez dira kontratuzkoak eta adierazgarri gisa emanak dira.

Edukien babesa

Erreprodukzio eskubide guztiak erreserbatuak daude, dokumentu deskargarri, irudi ikonografiko eta argazkienak barne. Gune hau euskarri elektronikoan, partez edo osoki kopiatzea, hertsiki debekatua da, argitalpen zuzendariaren berariazko baimenarekin izan ezik.

www.naen.eu