Eskualde Garapenerako Europako Funtsak (EGEF) kofinantzatutako proiektua

Akitania Berriko ikasleak
Euskarako formakuntza intentsiboa

Gehien

Bilaka zaitez frantseseko eta euskarako elebidun!

Helburuak

Euskarako klaseak emateko irakasleen kontratu-lehiaketara aurkezteko beharrezkoak diren gaitasunak barneratzea eta iparraldeko lehen hezkuntzako eskoletan frantses eta euskarako irakasle elebidun bihurtzea.

Nori zuzendua

L3 mailan (3. maila) izena eman duten edo jadanik lizentzia bat duten eta lehen hezkuntzako irakasle bilakatu nahi duten Akitania Berriko ikasleentzat (euskal ikaskuntza lizentziakoentzat izan ezik).

Nola?

1. MEEF Masterraren lehenengo mailan emanen dut izena Akitaniako ESPEn (Irakasle eta hezkuntzako goi-eskola) eta Euskal Herriko Unibertsitatean hizkuntza ikastera joango naiz (Zornotzako Barnetegian) ikasturte batez.
  2. Hizkuntza-trebakuntza intentsibo bat jarriko da martxan bereziki promozioarentzat.
  3. Urte hori igarotakoan, MEEF Masterrera itzuliko naiz, Akitaniako ESPEren Paueko egoitzan.

Noiz?

Lehenengo promozioa : 2018ko eskola sartzean

• 2018ko apirilaren 16tik 2018ko maiatzaren 15era arte: hautagaitza eskola-futura.eu gunean
  • 2018ko maiatzaren bukaeran: elkarrizketak aurre-hautatutako hautagaiekin
  • 2018ko irailean: Zornotzako barnetegian hizkuntza trebakuntzaren hasiera
  • 2019ko irailean: 1. mailako MEEF Masterra Paue eta Baiona artean.
  • 2019an trebakuntzaren bigarren saio bat egongo da.

ZER NOLAKO FINANTZA-LAGUNTZA?

Izen emate, formakuntza eta mugikortasun gastuak proiektuak estaltzen ditu.

Prestakuntza hau interesatzen zaizu?