Akitania Berriko ikasleak
Euskarako formakuntza intentsiboa

Gehien

Bilaka zaitez frantseseko eta euskarako elebidun!

Helburuak

Euskarako klaseak emateko irakasleen kontratu-lehiaketara aurkezteko beharrezkoak diren gaitasunak barneratzea eta iparraldeko lehen hezkuntzako eskoletan frantses eta euskarako irakasle elebidun bihurtzea.

Nori zuzendua

L3 mailan (3. maila) izena eman duten edo jadanik lizentzia bat duten eta lehen hezkuntzako irakasle bilakatu nahi duten Akitania Berriko ikasleentzat (euskal ikaskuntza lizentziakoentzat izan ezik).

Nola?

1. MEEF Masterraren lehenengo mailan emanen dut izena Akitaniako ESPEn (Irakasle eta hezkuntzako goi-eskola) eta Euskal Herriko Unibertsitatean hizkuntza ikastera joango naiz (Zornotzako Barnetegian) ikasturte batez.
  2. Hizkuntza-trebakuntza intentsibo bat jarriko da martxan bereziki promozioarentzat.
  3. Urte hori igarotakoan, MEEF Masterrera itzuliko naiz, Akitaniako ESPEren Paueko egoitzan.

Noiz?

2. promozioa: 2019ko sartzean

• 2019ko Apirilaren 8tik > 2019ko maiatzaren 13ra: izen-emateak www.eskola-futura.eu gunean
  • 2019ko ekainean: elkarrizketak aurre-hautatutako hautagaiekin
  • 2019ko irailean: Zornotzako barnetegian hizkuntza trebakuntzaren hasiera
  • 2020ko irailean: 1. mailako MEEF Masterra Paue eta Baiona artean.

ZER NOLAKO FINANTZA-LAGUNTZA?

Izen emate, formakuntza eta mugikortasun gastuak proiektuak estaltzen ditu.

Prestakuntza hau interesatzen zaizu?