Euskadi eta Nafarroako ikasleak
Frantsesezko formakuntza intentsiboa

Gehien

Euskara irakatsi mugaren bi aldeetako lehen eta haur hezkuntzako eskoletan

Helburuak

Euskarazko klaseak emateko irakasleen kontratu-lehiaketara aurkezteko beharrezkoak diren gaitasunak barneratzea eta iparraldeko lehen eta haur hezkuntzako eskoletan frantses eta euskarako irakasle elebidun bihurtzea.

Nori zuzendua

Lehen edo haur hezkuntzan klaseak eman nahi duten irakasle-ikasketetako 4. maila ikasten ari diren edo jadanik Magisteritzako gradua duten Euskadiko eta Nafarroako ikasleentzat.

Nola?

1. Irakasle-ikasketen 4. mailaren bukaeran, Montaigne Bordeleko Unibertsitateak eskaintzen duen 10 hileko frantsesezko trebakuntza intentsiboan emango dut izena.
  2. Frantseseko hizkuntza-trebakuntza intentsibo bat jarriko da martxan bereziki promozioarentzat.
  3. Hurrengo urtean, 1. mailako MEEF Masterrean emango dut izena, eskola elebidunetan euskaraz klaseak emateko irakasle bihurtzeko.

Noiz?

1. Promozioa : 2018ko eskola sartzea

• 2018ko apirilaren 16tik 2018ko maiatzaren 15era arte: hautagaitza eskola-futura.eu webgunean.
  • 2018ko maiatzaren bukaeran: elkarrizketak aurre-hautatutako hautagaiekin
  • 2018ko irailean: Bordelera abiatzea frantseseko hizkuntza-trebakuntzarako
  • 2019ko maiatzean: C1 mailako frantseseko azterketa (DALF)
  • 2019ko irailean: Pauera abiatzea ESPEn 1. mailako MEEF Masterra egiteko.
  • 2020ko maiatzean: Euskarako CRPE lehiaketan aurkezpena

ZER NOLAKO FINANTZA-LAGUNTZA?

Izen emate, formakuntza eta mugikortasun gastuak priektuak estaltzen ditu.

Prestakuntza hau interesatzen zaizu?