Eskualde Garapenerako Europako Funtsak (EGEF) kofinantzatutako proiektua

Konfidentzialtasun politika

Eguneratze data: 11/04/2019

Eskola Futura – Akitania-Berria Euskadi Nafarroa Euroeskualdea www.empleo-info.eu webgunean jasotako datu pertsonalak Frantziako “Informatique et Libertés” legeak aurreikusten duen Datuen Babeserako Araudi Orokorrak (DBAO / RGPD) finkatutako baldintzetan tratatzera engaiatzen da.

Hemen, Eskola Futura – Akitania-Berria Euskadi Nafarroa Euroeskualdeak azaltzen dizu www.eskola-futura.eu (ondotik “webgunea” deituko dena) webgunean sar ditzakezun datu pertsonalak nola tratatu eta babestuko dituen.

DATU PERTSONALAK

Webgunean biltzen diren datuak bermeko protokolo batzuekin lantzen ditugu eta Eskola Futura – Akitania-Berria Euskadi Nafarroa Euroeskualdeari aukera ematen diote aplikazioen bidez jasotako eskaerak kudeatzeko.

Eskola Futura – Akitania-Berria Euskadi Nafarroa Euroeskualdeak kudeatzen dituen datuei buruzko informazioa eskuratzeko eta zure eskubideak betetzeko honako formularioaren bidez datuen kudeaketa arduradunarekin sar zaitezke harremanetan: https://www.eskola-futura.eu/eu/kontaktua/

Edo bestela gutun bidez, zure nortasuna agiriaren kopia atxikiz, honako helbidera:

Euroeskualdea Akitania-Berria Euskadi Nafarroa Rue Leku Eder 64 700 Hendaia

Datuak atxikitzeko epea

Legea betetze aldera, edo bere beharren arabera, Eskola Futura – Akitania-Berria Euskadi Nafarroa Euroeskualdeak datuak araudiak finkatutako baldintzetan atxikiko ditu.

Erantzuteko epea

Eskola Futura – Akitania-Berria Euskadi Nafarroa Euroeskualdea zure datuetara sarbidea eskatzeko, datuak aldatzeko, oposaketa egiteko edo beste edozein galderari gehienez hilabete bateko epean ihardestera engaiatzen da.

Salaketa

Zure ustez Eskola Futura – Akitania-Berria Euskadi Nafarroa Euroeskualdeak ez baditu bete betebeharrak betetzen zure datu pertsonalei dagokienez,  gai hauetan eskumena duen agintearengana jo dezakezu. Frantzian gai hauetan eskumena duen erakundea CNIL deitzen da eta honako loturatik sar zaitezke harremanetan: https://www.cnil.fr/fr/plaintes/internet.