Eskualde Garapenerako Europako Funtsak (EGEF) kofinantzatutako proiektua

Lleida-ko unibertsitateko ikasleak
Okzitanierako formakuntza intentsiboa

Gehien

Bihur zaitez okzitaniera/frantseseko irakasle eleanitza!

Helburuak

Okzitanierako klaseak emateko irakasleen kontratu-lehiaketara aurkezteko beharrezkoak diren gaitasunak barneratzea eta Akitania Berria edo Okzitaniako lehen hezkuntzako herri eskoletan frantses eta okzitanierako irakasle elebidun bilakatzea.

Nori zuzendua

Bordeleko, Limogeko, Montpellierreko, Poitiers edo Toulouseko ikastetxeetan klaseak emango dituen irakasle elebiduna bihurtzeko okzitaniera ikasi nahi duten Lleidako Unibertsitateko ikasleak.

Nola?

1. Hautagaiek izena eman behar dute Toulouseko Jean Jaurès edo Montpellierreko Paul Valéry Unibertsitateko L3an.
  2. Hizkuntza-trebakuntza intentsibo bat jarriko da martxan bereziki promozioarentzat.

Noiz?

Lehenengo saioa 2018ko ikasturte hasierarako

• 2018ko apirila: hautagaitza escola-futura.eu gunean
  • 2018ko maiatza: hautagaien aurre-hautespena elkarrizketen ondoren.
  • 2018ko iraila: hizkuntza-trebakuntzaren hasiera
  • 2019ko iraila: MEEF Masterraren 1. maila ESPEren okzitanierako ibilbidean Tarbes, Montauban edo Carcassonnen, Erasmus programaren barruan, Lleidako L4 balioztatzeko.
  • 2020ko maiatza: Okzitanierako CRPE lehiaketa berezirako aurkezpena

ZER NOLAKO FINANTZA-LAGUNTZA?

Izen emate, formakuntza eta mugikortasun gastuak proiektuak estaltzen ditu

Prestakuntza hau interesatzen zaizu?